Sierpień nie ma jakoś specjalnie inspirujących pomysłów. Moja realizacja też nie wygląda zachwycająco. Same walizki są ok ale niepotrzebnie zrobiłam je pastelowe, lepiej wyglądałoby to w kolorystyce bardziej mono. Ale jest jak jest. Można inaczej i ładniej więc polecam zainspirować się, którymś z poniższych pomysłów.

Tradycyjny wianek

Już tradycyjnie nazwę miesiąca można umieścić w okręgu. Okręgu z kwiatów albo dowolnych innych rzeczy kojarzących się z latem. Moim faworytem są owoce leśne.


Wodne stworki

Już w lipcu było trochę wodnych inspiracji ale raczej związanych z plażą i wakacjami. Tym razem jest troszkę inaczej.


Światło

Znalazłam też kilka świetnych obrazków z gwiazdami i świetlikami. Pomysł z światełkami w słoiku wydaje mi się bardzo inspirujący.


Roślinnie

Wszystkie roślinne pomysły zawsze mi się podobają.


Różności

Kilka różnych pomysłów. Najbardziej lubię walizki.


Bullet Journal | Kalendarz Ozdoby | Lipiec | Wrzesień